Varmekabler

Vi har lenge ønsket oss varme i de resterende golvene i bhg. Nå skal vi legge varmekabler i samtlige fingarderober og på alle hovedrom på avdelingene. Arbeidet vil starte opp rett over pinse, og vil medføre at 2 og 2 avd. må være sammen i arbeidsperioden.  (totalt ca. 4 uker). Vi jobbet med å forberede dette på plandagen 9.05. Vi har og foretatt en risikovurdering, for det sier seg selv at med små og store mange samlet på forholdsvis liten plass, er det mange hensyn å ta. Og vi ønsker å ha barnas sikkerhet - og trivsel - i høysetet. Dette blir en utfordrende periode for både barn, ansatte og foreldre. Men hvis vi støtter hverandre og går inn i dette med en positiv innstilling, tror jeg det skal gå bra.

Og så er det bare å ønske seg en kald og rufsete vinter (når vi kommer så langt), der vi får teste ut og får glede av nye varnekabler...

Vi kommmer med mer detaljert informasjon når det nærmer seg:

Hilsen - på vegne av alle oss ansatte - Kirsten Irene Halvorsen